Fatih ERGEL

Fatih ERGEL
@Fatih6161
“İnsanlar neden insanlara acı vermek istiyor? Dünyada yeterince acı yokmuş gibi, illa insanları öyle şeylerle rahatsız edeceksiniz!”
Sayfa 124·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Kitaplar aptal,salak olduğumuzu bize hatırlatmak için var.”
Sayfa 108·Kitabı okudu
“Ölmenin güzel tarafı bu; kaybedecek bir şeyin olmayınca, istediğin riske girebiliyorsun.”
Sayfa 107·Kitabı okudu
“Belki kitaplar bizi mağaradan biraz çıkarabilir. Belki hep aynı, lanet olası, çılgınca hataları yapmaktan alıkoyabilirler bizi!”
Sayfa 95·Kitabı okudu
“Kimsenin kimseye ayıracak vakti yok artık.”
Sayfa 44·Kitabı okudu