Bazen erkekler dibinde dibini görecekleri ve dünyanın başlarına çökeceği bir döneme girerler.
Maddi imkanları biter ,Dostları kaybolur, kadınları gider, Ve geriye sadece sessizlik kalır.
İşte bu, ocağın ta kendisidir.
Zayıf erkek orada kırılır ve paramparça olur.
Alfa erkek ise ateşin içinde,
Yeniden inşa edilir ve küllerinden tekrar doğar .
Yükseliş yalnızlıkta başlar,
ama doğru kadınla taçlanır.👋