Öldükten sonra, senden ilk alınacak şey İSMİNDİR.
Sana CENAZE diye hitap edecekler..
Kimse seni ismin ile zikretmeyecek..
İmam niyet ettim cenaze namazına diyecek ve cemaat tabutun ucundan tutarken, cenazeyi sarsmayalım diyecek.
Peki ey insan; Gücün, paran, mevkiin, güzelliğin, çocukların nerede? İşte o gün ismin bile senden alınmışken, hiçbirşeyin senin olmadığını anlayacaksın!
Böbürlenme insanoğlu ölüm var, kabir var, dirilme var, ahiret var,azap var, hak var, hesap var, ALLAH VAR🤍