FatihBaki

FatihBaki
@Fatihbaki
Düşmanların mı var ? Ne hoş demek ki bu hayatta onurlu bir duruş sergileyebilmişsin.
Mühendis
Bilgisayar mühendisi
Belçika
Trabzon
4 okur puanı
Ocak 2025 tarihinde katıldı
Eşiniz ile olan problemlerinizi elinizden geldiği kadar aileniz ve yakın çevreniz ile paylaşmayın . Siz problemlerinizi çözer yolunuza devam edersiniz ... Lakin aile ve yakın çevre bunları asla unutmaz ve size de unutturmaz . Sonra gevşek ağzınızın kırıklarını Çarşı pazar Gezer toplamaya çalışırken bulursunuz kendinizi .👋
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Öldükten sonra, senden ilk alınacak şey İSMİNDİR. Sana CENAZE diye hitap edecekler.. Kimse seni ismin ile zikretmeyecek.. İmam niyet ettim cenaze namazına diyecek ve cemaat tabutun ucundan tutarken, cenazeyi sarsmayalım diyecek. Peki ey insan; Gücün, paran, mevkiin, güzelliğin, çocukların nerede? İşte o gün ismin bile senden alınmışken, hiçbirşeyin senin olmadığını anlayacaksın! Böbürlenme insanoğlu ölüm var, kabir var, dirilme var, ahiret var,azap var, hak var, hesap var, ALLAH VAR🤍
Bakir olmayan bir erkeğin, hayatına almak istediği kadının bakire olmasını istemesi kadar acıydı, bakire olmayan bir kadının ahlak dersi geçmesi... Ahlaksızlık; gözlerden daha çok zihinlerde olduğu içindir, bedenler çaresiz kalır. Hiç kimse yanlışlıkla soyunup sevişmez ... Erkek cinsel hayvanlık için sevişir, kadın ise duygusal bağ kurarak hayvanlaşır. Gayri meşru her birleşim hayvanidir. Meşru ilişki ruhani ve insanidir. Cinsel hazlarınıza aşk demeniz aşka ve insana en büyük ihanettir.👋
Ben sana ekmek veriyorum... Benim yanımda 10 kişi,yüz kişi çalışıyor onlar benim sayemde ekmek yiyor... Bu müptezel bakış açısı ve bu ahlak üzere amel eden aklı evveller... Rahmani olmayan bu tutum ve mideden dünyaya bakış açısı . Allah malını verir ki sen ihtiyacı olana ya da sana nasib olan işlerde yanında çalışanlara veresin diye ... Biz de ekmek köpeğe verilir,insana değil ! Adap bilen Ekmeği paylaşır. Hiç kimse, kimsenin rızgını veremez.Rizikları sadece Allah verir ve sadece o kefildir .
Rasulullah (Sallallahu Aleyhi ve Sellem) şöyle buyuruyor: “Münafıka en ağır gelen namaz; yatsı ve sabah namazlarıdır. Eğer bilseydi o iki namazda ne var? Sürünerek dahi olsa onun ikisine gelirdi.” Ahmed bin Hanbel Musned 52/424, Albâni Sahihu’l-Cami’ 133. Hayırlı Sabahlar 👋