Yazıyorum ,başkaları da yazıyorlar..
Tarih ,sosyal,dini,içtimai meseleler üzerine fikirlerimi,fikirleri yazıyorum ... başkaları da yazıyorlar ...
Lakin toplum okumaktan uzak ,okumaktan bihaber ,anlamaktan külli ırak .
Varsa yoksa kendini paylaşanlar onlara tuz alıp koşanlar ucuz flortler ,bolca fligranlar,papaginlik yapanlar,zavallı övgüler,iğrenç niyetler ... Bunlara prim basan ve yorum kasan muptezeller o muptezellere davet çıkaran düşük mahremiyetliler okumayı ve anlamayı sevemezler .👋