FatihBaki

FatihBaki
@Fatihbaki
Düşmanların mı var ? Ne hoş demek ki bu hayatta onurlu bir duruş sergileyebilmişsin.
Mühendis
Bilgisayar mühendisi
Belçika
Trabzon
4 okur puanı
Ocak 2025 tarihinde katıldı
Yaşamak güzel olsada ... Sacmalamayacagin kadar ve altını üstünü tutabileceğin kadar ömür en güzeli olandır . Allah'u teâlâ en güzelini bilir . Ölüm vuslat ve sevgiliye kavuşma anıdır . Ölüm bir yok oluş değil , tükenmeyecek bir varoluştur. Ölüm ruhun bedenden azad olarak , ölüm aracı ile faniden bakiye yolculuğudur. Ölüm güzeldir. Ölüm güzel olmasaydı,hiç ölürmüydü Peygamber. Allah hayırlı ölüm ve diriliste, bize ona hesap verecek bir yüz nasib eylesin.Geçmişlerimize rahmet olsun. 👋
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Sana güzel görünen bir partnere değil ,gerçek hayatta sana huzur veren bir partnere ihtiyacın var . Güzellik solar , pörsür, buruşur,kaybolur . Lakin huzur ; hergun yeniden doğar ,artar,iyilik olur,güç olur, kuvvet olur ,sevgi olur ,muhabbet olur, aşk olur, bir ömür HAYAT olur . Huzur olmayan yerde, çiçek açmaz .👋
Kominizm ve sosyalizm bir ütopyadır. Bu tezi ortaya atanlar tam zamanlı bu argümanları hayata geçirememiş ve diktatörlüge sürüklemiştir. ÇarRusyasindan sonra gelen Lenin ve ardında ki en karanlık cani Stalin insanlığın başına bela olmuş müreffeh bir hayat yerine korku imparatorluğu inşaa ederek kendi devrini sürmüştür.İnsanların hala bu çıkmaz sokakta bir dünya arayışı tamamı ile hayal ve beyhudedir.Marksistkoministim diyenleri duyunca gerçekten gülüyorum.Gitsin o coğrafyayı gezsinler önce.👋
İnsanoğlu arzularının kurbanidir . Dünya üzerinde milyarlarca insan olmasına rağmen çok az insan düşünür , diğerleri ise onların düşündüğünü düşünür . Bu yüzden de ideolojik kurbanlar ve kiyimlari kaçınılmazdır. Kapitalizm,kominizm,sosyalizm,liberalizm,siyasal İslam,Darvinizm gibi ideolojiler aslında insanlığa saplanmış hançer olmak dışında pekte bir fayda vermez. Bu yüzden ben kabul etme makamı değil,değerlendirme makamiyim."Marjinal olmak iyidir." Her hiyarim var diyene, tuz alıp koşmazsın.👋
Menuçöhr:Cennet yüzlü Türklerin Malazgirt savaşından bir tık önce anadoluya ayak basmasıyla inşaa ettikleri ilk camii"Menuçöhr"camiisidir. Aynı zamanda bismillah kitabesinin de ilk yüzüdür. Türklerin anadoluda iz biraktigi besmele-i şerif olarakta tarihte önemli bir yer tutar.2017 yılında RESTORASYON çalışmalarına başlanıp kısa zamanda bitirelerek ibadete yeniden açılmıştır. Kars ani harabelerinde bulunmaktadir. B.Selçuklu Sultanı Melikşah'ın emriyle Ebu'l Menûçehr tarafından yaptırılmıştır.