Okumayı, konuşmayı,insanı seven biri...
İnsan insanın kurdu değildir.
İnsan insanın yurdudur
Yeni birşey öğretmeyi de öğrenmeyi de çok severim.
Her insan yaşadıklarıyla "eşsiz" ve "Biriciktir"
Saygılar
"Gözyaşlarını, bağrışmaları, bir anda parlayıp çabucak sönüveren karşılıklı eziyetleri o kadar sık görüyordum ki alışmıştım artık;
beni gittikçe daha az heyecanlandırıyor, yüreğime gittikçe daha az dokunuyorlardı."
"Yaşadığım hayat hiç hoşuma gitmiyordu;
umutsuzluk benzeri bir duygu içindeydim, ama nedense sürekli bunu gizlemeye çalışıyor,
olay çıkartıyor,
yaramazlık ediyordum."
"-Aptal'a ne oldu?
-Ne olacaki hiçbir şey!
Aptal, kolu bacağı ne yapsın!
Aptallığıyla karnını doyurabilir.
Aptalları herkes sever, kimseye zararları yoktur çünkü.