Okumayı, konuşmayı,insanı seven biri...
İnsan insanın kurdu değildir.
İnsan insanın yurdudur
Yeni birşey öğretmeyi de öğrenmeyi de çok severim.
Her insan yaşadıklarıyla "eşsiz" ve "Biriciktir"
Saygılar
"- Ayrıca büyük bölümü bize bağlı olmayan gelecek üzerine konuşmanın, düşünmenin ne gereği var?
Bir şeyler yapma şansını yakalarsan ne ala, ama olmazsa, önceden boşuna gevezelik etmeye değmez en azından."
"Ama biliyor musunuz, Yevgeniy Vasilyeviç, ben sizi anlayabilirdi:
Bir zamanlar yoksul ve gururuma düşkündüm,
tıpkı sizin gibi;
sizin yaşadıklarınızı ben de yaşadım muhtemelen."