İnsan ne kadar çok bilir, ne kadar çok anlar ve farkına varırsa o kadar yalnızlaşır. "Cehalet mutluluktur" derler, çünkü insan ne kadar az sorgularsa hayat o kadar kolay olur. Ancak gerçeği gören biri, başkalarıyla aynı dünyada yaşayamaz. İnsanlar kendi küçük dünyalarında mutlu olmayı seçerler. Düşünen insan, yalnızlığın derinliğine mahkum olur.Güçlü olmak, bazen kimse tarafından anlaşılmamayı göze almaktır. Bazen, yalnızlığın içinde bir kral olmak; kalabalıkların içinde bir köle olmaktan iyidir.