Yaklaştıkça uzaklaştım senden,
gözlerinde sırları çoğaldı.
Buldukça kaybettim seni,
ne zaman “işte şimdi” desem, ellerim boş kaldı.
Bildikçe bilemedim seni,
çünkü sen bir insandan çok, bir bilmecenin ta kendisiydin.
Ve anladım ki;
aşk, kavuşmak değil,
hep yeniden aramaktır…
Kötü bir ilişki seni güzel bir ilişki seçmene daha iyi hazırlar.
Kötü bir dost iyi bir dostu görebilmeni sağlar.
Her olumsuzluk senin olumluyu anlaman için yol açar .
Değişeceksin, zaman zaman yıkılacak, düşecek kalkacak ama krizleri yönetmeyi öğreneceksin .
Amacının ve olduğun yerin değerini bileceksin .
Unutma ki ne kadar sıkıntı, dert yaşarsan yaşa insan acı çekmeden insan olamaz…
İyi günler gelmeden önce kötüyü gösterir ki değeri bilinsin!