Bir arkadaşım, "Selanik güzel olabilir mi?" sorusunu sormuş. Onu şöyle cevapladım: "Nerden baktığımıza bağlı. Benim için Selanik,
Sultan II. Murad'ın emaneti..."
Filistinlilerin elli yıldır verdikleri silahlı mücadele ve buna uygun şekillenmiş toplumsal bir hayatları vardı. Alt yapıdan kızılaya, kamplardan hastaneye kadar her şey bu koşullarda şekillenmişti. Biz savaş ortamında büyümeyip şekillenmediğimiz için bunun getirdiği doğal bir farklılık oluyordu. Bu sebeple senin onlarda beğenmediğin yanlar olduğu gibi onların da sende beğenmediği yanlar oluyordu.
Mim nun ve kalem
Yazdı ve tüketti insan ruhunu
Bitkinligi kalemin mürekkebinden miydi
Kanı sıcacık akardı ya damarlarında
Oysa onu hayatta tutunduğu tek kelam ne kan ne de hiç bir an
Yüreğinde tek bir keder , varoluşu hazmetmek
Kim bilir ne zaman
Yazdı ve tüketti insan ruhunu...
F.Aslan