Kitabı tam bitirmedim. Şu an 73. Sayfadayım.
Gerçekten de çok güzel bir kitap. Sayfalar uzun olsa bile, olaylar su gibi akıyor. Ve bir günde kitabı bitire biliriz bence. Sadece derslerim yüzünden pek zaman ayıramıyorum maalesef. Ama güzel bir kitap. Okumayanlar mutlaka okumalı