Fatma

Fatma
@Fatma3335
Ey, uyku sen nerdesin?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ama galiba bütün bu olanlara dayanamam ama hazırım..
Uykuyla imtihanimiz başladı yine:)
Hiçbir şey ümitle beklemek kadar zor gelmez insana.Beklemek,beklenti içine girmek yorar, yıpratır insanı.
Göz, ruhun dünyaya açılan penceresidir.