Fatma

Yaşı ileryen insan başkalarının onun hakkında ne düşündüğünü giderek daha az dert ediyor ve işte o zaman da daha özgür oluyordu.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ay bir de zenginler çayı sütle içiyor,suyu ucuz diye beğenmiyorlar heralde.
Hiç demiyor ki Melek daha 3.sınıfı yeni bitirdi.Ne işi var elalemin evinde hizmetçiliklerde ? Babam çocuklarını annem doğurduğu için seviyor.
Herkes çocuğuna süslü tokalar,kurdeleler alıyor benim başımda don lastiği...