Fatma

Fatma
@Fatma_99
Çok karanlık bir cümlede durmuş gibiyiz...
Ah yeniden başlamak hayata; Çocukluğa, aşka ve sanata!
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Acısı da, tatlısı da ömrümüzün, Çok pahalıya oturur üstümüze.
Böyle mi gelecektin eylül?Farkında mısın, Ne başka bir sonbahara verdin bahçemizi. Neler savrulmadı bilsen yapraklardan evvel! Bu sefer ne olduysa biz insanlara oldu.
Bereket versin Gökyüzünün tapusu yok, Herkes bakabilir. Bulutlara kimse el koyamaz Hayal kurma hürriyeti var.
Sayfa 128·Kitabı okudu
Neden sonra farkına varıyorsun Etrafındaki korkunç ıssızlığın. Yâr olsun, dost olsun, ne arıyorsun, Adresi belli mi vefasızlığın?
Sayfa 117·Kitabı okudu