Ama artık anlamaya başlıyorum, hiçbiriniz beni sevmiyorsunuz. Ne tuhaf! Herkes birbirinden nefret eder, birbirini horlar da, beni sevmeden edemez sanırdım; oysa şimdi birkaç saat içinde hepsi bana düşman kesiliverdi, evet, hepsi de düşman kesildi, kuşkum yok bundan; bu evdeki herkes. Bu soğuk yüzlü insanlar arasında can vermek ne acı!
Sayfa 150 - Klasik Kadınlar (Can Yayınları)·Kitabı okudu
"Ah, ölmek istiyorum! Mademki beni düşünen kimse yok...
...Hayır ölmeyeceğim işte -ölürsem sevinir -, beni hiç ama hiç sevmiyor, beni hiç özlemeyecek!"
Sayfa 149 - Klasik Kadınlar (Can Yayınları)·Kitabı okudu