“Ben insanın sadece bir kez ölmediğini söyleyenlere katılıyorum . Ne zaman bir yakınımız , dostumuz ya da tanıdığımız ölse onunla birlikte içimizde ona ayırdığımız parçamız da ölür. Günler geçtikçe ölümler devam eder… Ve bizim içimizden eksilen parçalar da çoğalır… Böylece ölümün kapladığı alan büyür…”