Kitabın adını sonlara doğru daha içselleştirilmiş şekilde anladım. Gerçekçi ve bana biraz kırgınlık birazda sevinç katan, her bir karakterde kendimizden bir şeyler bulabileceğimiz bir kitaptı.
Her insanın hayatında olacak olan kırılmaların bir gün bizimde başımıza geleceğine ve sonucunda insanın düştüğü konumlara çok iyi hitap eden bir sondu