Oğuz Yılmaz Yaklaşık iki yıl önce bir kitap alıntısı üzerine tanışmış olup, bugün tanıdığım en nahif, en güzel öğretmen ve yazarlardan olan 1k dostluğu sürmeye devam ediyor, iyi ki tanımışım dediğim nadir insanlardandır kendisi. Geçenlerde yeni kitabını çıkardığını paylaşmıştı ve bugün bu güzel kitapları ve tatlı hediyeleri bu şekilde elime ulaştı. Sizlerin de aynı şekilde bu güzelliklerden faydalanmanızı tavsiye ederim (: bu mutluluğu hak ediyoruz <3