Kırmak isteseydim, çok güzel kırardım, üzmek isteseydim, üzerdim de... yapmadım.
Benim için;
karşımda bulunan, her şeyi alttan yürüttüğünü
sanıp aslında apaçık meydana döken ve bana zarar veren insanlara söyleyeceğim en güzel cümle;
Kalbinden geçirdiğin en ufak kötü düşünce kaderin olur inşAllah. Kaybettiğim kim varsa da yolu açık olsun bilinmeyen değerin yası tutulmaz.