İnsanlara dini nasıl öğretmek gerektiğini önce kendiniz öğrenin!
Tanrı'yı önce kendiniz arayın. Kendi içinizde. Kendiniz için. Sonra insanlara Tanrı'nın yaşam yolunu gösterin!
İnançsızlık bir ruh sefaletidir, bir ruh hastalığıdır. Ateizm, insanların doğasında bulunan kutsal olan her şeyin yok olup gitmesidir ve bunun sonucunda toplumumuzda hayvandan farksız insanlar, arsızlık, utanmazlık, ilkel egoizm, soygun ve sınırsız ahlaki küstahlık kök salacaktır.
İnsanlar katı yürekli. İnsanlar yalancı. İnsanlar açgözlü. İnsanlar kimseye ve hiçbir şeye saygı duymuyor. Kimseye güvenmiyor.Böyle bir ortamda din için yer var mıdır? Böyle bir ortamda nasıl bir din olabilir? Bazı eski dini alışkanlıklar, batıl inanç kalıntıları insanlar arasında kök salmıştır,