Fatma

Keşke kalp kırmak bu kadar kolay olmasaydı. İnsani değerlere hakaret etmek bu kadar kolay olmasaydı. Karşımızdaki kişinin çok derinden yaralanabileceği aklımıza gelseydi. Çok şey istediğimin farkındayım. Umut dünyası işte , insan bekliyor.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Canımın yongası, sevdiğim, Birkaç gün çaldık ilkbahardan Geçtik yıllardır özlediğim Erguvan ışıklı kıyılardan Aşkı sessizlik tanımlar Gençken tersini düşünürdüm Akşamla dönerken geriye dalgalar“ Ataol Behramoğlu
"Sen benim sarhoşluğumsun Ne ayıldım Ne ayılabilirim Ne ayılmak isterim Başım ağır Dizlerim parçalanmış Üstüm başım çamur içinde Yanıp sönen ışığına düşe kalka giderim." Nazım Hikmet Ran
8 Mart Dünya Kadınlar Günümüz Kutlu Olsun
Kadın- erkek eşittir dediğimizde "ya öyle şey olur mu hiç kadınla erkek bir mi "deyip eşitliği sadece fiziksel olarak algılayan , kadını her fırsatta zayıf gören , aşağılayan , onun üstünde malıymış gibi hak iddia eden , ona her türlü işkence, tecavüz , cinsel istirmar yapmayı hak gören bu cahilce ve canice zihniyetin son bulmasını o kadar çok istiyorum ki...Hak ve özgürlükler açısından eşit olduğumuzu anlayacak bir seviyeye umarım bir gün ulaşırız. Ölen her kadında yüreğim paramparça oluyor. Eğer dur demezsek yarın belki de ölen ben veya sevdiklerimden biri olabilir .Bir şeyler umarım değişir, belki zamanla değişecek ama o zamana kadar çok canımız yanacak . Buraya güzel şeyler yazmak isterdim ama aklıma Emine Bulut , Aleyna Çakır , Şule Çet , Özgecan Aslan ... ve daha niceleri geliyor. Maalesef ki bu liste çok uzun . Sizin de kadınlar gününüz kutlu olsun.
"Gözlerin gözlerin gözlerin, Kaç defa karşımda ağladılar Çırılçıplak kaldı gözlerin Altı aylık çocuk gözleri gibi kocaman ve çırılçıplak, Fakat bir gün bile güneşsiz kalmadılar." Nazım Hikmet Ran