Evet Adeline'ı ilk kitaptan yarım bırakmış biri olarak bu kitabı çok daha fazla sevdim. Akıcı ve kısa olmasına rağmen çok daha duyguluydu. Molly, tecavüzcü babası (bunu sonradan öğreniyoruz ve ben atlatamadım...) ve uyuşturucu anne ve babası tarafından insan kaçakcılarına satılıyor. Ve orada yıllarca tecavüze uğruyor Ailesinin evinde kendisine ihtiyacı olan yeni doğmuş bir kız kardeşi var Kardeşi için ayakta durmaya devam ediyor ve kaçmaya cesaret ediyor ve kaçıyor da. Diğer başrolümüz Cage bu süreçte kıza yardım ediyor. Sonra tek gecelik ilişkiden sonra yolları ayrılıyor ve 9 yıl sonra tekrar karşılaşıyor. Cəsetleri domuzlarına yedirsin diye bizim kıza getirirken dkdjdj Cage beni şaşırtan bir karakter oldu. Zade'den sonra gergindim ama alakası yok adamın. Cage, kadını gördükten sonra seni bir daha kaybetmeyeceğim kafasında kızımızı yanlız bırakmadı hiç. Kadını değerli hissettirmesi çok hoşuma gitti. Kadının en ihtiyacı olan şeyleri hissettirmesi daha doğrusu... Şaşırdım ne yalan söyleyeyim. Kısacası kitap kısa ama doyurucuydu. Bence bu kitaptan sonra Adeline okunabilir. Yazar tam olarak öyle ayarlamış.