Kapağından çok hoşlandığım o kitabın yorumuyla geldim. Ben yasak aşk ya da platonik aşk okumaktan çok keyif alıyorum. Bunun da güzel bir örnekti. Ama bir yandan alışık olmadığım bir yazımı vardı adapte olmakta zorlandım o yüzden ama ilk yarıdan sonra konuya adapte oluyorsun. Hmm. Yasak aşkı çok derin bir şekilde ele almış yazar. Belki rahatsız edebilir belki etmez sizi bilmiyorum. Ama ben neler neler okudum ve okumayı seviyorum o yüzden bir yerden sonra olacaklara kaptırdım kendimi. Arrow bizim kızın ablasına aşık ve yıllardır güzel bir ilişki sürdürüyorlar. Çokta uyumlu gözüküyorlar. Bizim kızda bunların nişan muhabbetlerini duyunca vasisinden para çalıp kaçıyor ve uzaklaşıyor jdjdjd Tabi yakalanınca, ıslah okulunun müdüresi aynı zamanda Arrowun annesi olan vasisi onu okula alıyor. Sonra olaylar başlıyor. O mükemmel ilişki patlak veriyor ve yaralı bir Arrow'la yola devam ediyoruz. Keşke keşke yara bandı olayı olmasaydı da bizim kız ilk baştaki gibi devam etseydi. Erkolar için gururunu hiç etmeye değer mi be. Sadece bu kısımdan ve yazımından (kadının çok fazla şiirsel iç düşüncelerinden bahsediyorum tam bana göre değildi) puan kırdım. Birazda Arrow'a gıcık olmuş olabilirim. Tavsiye ederim bir şans verin bence
3,5/5