Royal Elite #4

Black Knight

Rina Kent
Yazar:
Rina Kent
Tahmini Okuma Süresi:
9 sa. 14 dk.
Sayfa Sayısı:
326
Basım Tarihi:
Mayıs 2021
İlk Yayın Tarihi:
18 Mayıs 2020
Yayınevi:
Independently published
ISBN:
9798646835698
Ülke:
Türkiye
Dil:
Türkçe
Reklam

Yorumlar ve İncelemeler

XANDER & KİMBERLY
Puan vermedi·326 syf.··
2025 32. kitabı
·
13 saatte okudu
·
Okunma: 24 Nisan 2025 23:32
Royal Elite serisine başladığımdan beri enn merak ettiğim çift arasında birinci olan çiftim Xan ve Kim canlarımı sonunda okudum. Zaten Aiden ve Elsa'nın hikayesi bitene kadar ben diğer çiftlerin hikayelerini bitireceğim sanırım :D Konumuza gelecek olursak; Konumuz aşktan düşmana ve düşmandan aşka olarak ilerliyor. Bunun sebebi çocukluk aşkıyla başlayıp yaşanan bir olaydan ötürü kızımızdan nefret etmeye başlayan Xan kızımıza hayatı bir şekilde zehir ediyor. İçten içe ona deli gibi aşık olsa da bunu yapmak istemese de kendine engel olamıyor. Ve her koşulda ona aşık kızımız Kim, içsel yaşadığı travmalar ve sevdiği adamın kendine olan tavırlarından bunalıma girdiği evreden sonra gerçeklerin ortaya çıkmasıyla tekrar bir aşka dönüşüyor. Kitabı okurken önce ters köşe oldum. Sonra bir şok oldum. Nasıl yani ya Rina bunu böyle yazmamıştır mutlaka bir şey vardır dedim ve yanılmadım. Sonrasında büyük bir soluk verip okudum kitabı. Çünkü öyle bir şey okuyorsunuz ki durup bi NE????!!!! oluyorsunuz :D Ama çok şükür rahatlatıyor sonra sizi merak etmeyin. Xan, öncelikle sana kalbimi bırakıyorum. Küçücük yaşında,kocaman kalbinde neler saklamışsın. Nelerle mücadele etmişsin ve kimse bunu görmemiş. O yüreğinde neler taşımışsın. Her şeye rağmen Kim'den vazgeçmemen, ondan nefret etmek isteyip edememen içimi parçaladı. Hep yalnız kalmışsın. En sevdiğin seni terk etmiş, geriye kalan ebeveyninden nefret etmiş ama içten içe belki de hep seni sarıp sarmalamasını istemişsin. Çocuksun tabi ki istersin. Seni okurken içim parçalandı. Bazen öyle anlar geldi ki kucak dolusu sarılasım geldi :( Kim, güzel kızım. Ah benim çimen gözlüm. Xan'ın green'i... çaresizliğini,sindirilmişliğini,üzüntünü o kadar derinden hissettim ki... Annenin manipülelerini gördükçe o kadını yolasım geldi. Sana dayatmaya
1000Kitap
Black KnightRina Kent · Independently published · 2021165 okunma
9/10
·326 syf.··
2024 71. kitabı
Seriye Xander ve Kimberly ile devam ediyoruz. Yine elimden bırakamayıp kısa sürede bitirdiğim bir kitap oldu. Entrika ve karmaşa olduğunda o kitap benim için çerezlik oluyor Büyük bir aile karmaşasının içindeyiz ve bu iki karakterimizi de etkiliyor. Hatta 7 yıllık Xander zorbalığının da sebebi... Xander'ın daha küçükken öğrendiği bu aile karmaşası onun aşkına engel olması ve bunu yıllarca nefrete dönüştürmeye çalışmasını okuyoruz. Ama oluyor mu... Tabiki kendilerine engel olamıyorlar. Ama öyle bir karmaşa ki öğrenince şok oldum şimdi ne halt olucak burdan nasıl dönecek diye kafayı yedim. Bu olaydan bahsedemiyorum çok önemli bir spoi olduğu için ama... Fena. Böyle bir şeyi de anca Rina yazardı aslında çok şaşırmamak gerek dkdkkd Beni en çok şaşırtan bu olayları düzeltmeyip kabullenen ve hayatlarına böyle devam eden karakterler oldu... Bu karakterlerin annelerinden çektikleri ne olucak yaa ve babalarının harika olmaları... Yaptıkları hataları saymazsak. Ne diyebilirim ki Yine de bu kitabı da çok sevdim ama asıl heyecanlı olduğum sıradaki Ronan'nın kitabı. ÇOK SEVİYORUM AMA ÇOK TATLI BİRİ AMA HAFİF PSİKOPATLIK SEZİYORUM HADİ BAKALIM
Black KnightRina Kent · Independently published · 2021165 okunma
Puan vermedi·326 syf.··
2023 188. kitabı
·
24 saatte okudu
·
Okunma: 12 Mayıs 2023 12:01
Xander ve Kimberly hikayesindeyiz. Olaylar Elsa'nın hastanede yattığı kısımdan başlıyor. Xan ve Kim çocukluktan beri arkadaşlardır ama büyüdükçe aralarında her ne oluyorsa artık eskisi gibi değillerdir hatta bir nevi düşman gibilerdir. Xan, Kim'in değişimden dolayı ve gösterdiği tavırdan dolayı daha da ona karşı cephe alır ama gerçekleri fark ettikçe Kim'in tekrardan gerçek benliğine döndürmeye kafa takar. Okurken Kim için aşırı derecede üzüldüm önceki kitaplarda okuldaki zorbalık gösterilmişti ama kıza her şekilde zorbalık ediliyor ve bu olaylara sadece kardeşi için dayandığını söylüyor bunu söyledikten sonra beni kahretti açıkçası. Bunları yaşarkende Xan'ın yaptıkları, tavırları daha da çok canını yakıyor. Bir sonraki Ronan'ın hikayesi en çok merak ettiğim kişilerden biri ve şuan aşırı heyecan yaptım.
Black KnightRina Kent · Independently published · 2021165 okunma
9/10
·326 syf.·
2025 38. kitabı
Bir gece ansızın okumaya karar verdiğim o kitap. Ben bu kitaba başlarken bunları okuyacağımı düşünmemiştim, ve bu kadar duygusal bir kitap beklemiştim açıkçası. Duygusal boşluğunun olduğu bir dönem mi denk geldi bilmiyorum ama gerçekten çok duygu yoğunluğu yüksek bir kitaptı. Xander’ı sevme niyetim hiç yoktu ama kitap boyunca onun içinde üzüldüm onun için de sevindim ve gerçekten sarıp sarmak istediğim anlar oldu kendisine.. Kimberly ise kitap boyunca gerçekten alıp sarıp sarmalılayıp geçecek bunlar demek istediğim biri oldu, yaşadıkları kendi içinde bunları yaşama şekli gerçekten çok tetikleyiciydi. Bir çok kişi için ciddi anlamda tetikleyici olabilecek unsurlara sahip kitap. Rina Kent
Roman
Black KnightRina Kent · Independently published · 2021165 okunma
6/10
·326 syf.··
2025 28. kitabı
|| Kitap konusu Xander ve Kimberly çocukluk arkadaşları ve aynı zamanda birbirlerine aşıklar. Fakat geçmişte bir şey olmuş ve Xaden, Kimberly’den nefret ederek uzaklaşmış ve Kimberly’nin yanına yaklaşmasına da izin vermiyor. Kimberly, Xander’ın bu nefretinden dolayı çok yorgun ve üzgün. Onun zorbalıklarına tahammül edip kardeşi için hayatına devam ediyor. Bir yandan kilosuyla ilgili kaygılı bir yaşam sürüyor ve bunun olumsuz psikolojisini yaşıyor. Xander de o esnada alkol sorunları yaşıyor. Birbirlerinden uzak durmaya çalışıyorlar ama çekiliyorlar da. || Kitap yorumu (spoilersiz) çocukluk aşkı zorbalık tetikleyici (intihar) yetişkin içerik Kitabın ilk yarısı beni inanılmaz sardı. Çok hevesle okudum ve kafamı müthiş dağıttı. Dili çok akıcı zaten ve lise kurgusu olduğu için de çekiyor. Ortalarda bombastik bir şey öğrendik ve o an bir şok yaşadım. Sonra bunun gerçekliğini öğrendiğimizde rahatladım ama yine de biraz tadım kaçmıştı. Erkek karakterimizin mantıklı davranış sergilememesi beni sinirlendirdi. Ortalardan sonra aralarındaki ilişki dinamiği çekiciliğini yitirdi benim için. Şu an yaşadıkları aşk bana geçmedi, geçmiştekini sevsem de. Kadın karakterin yaşadıkları bunların hislerine etkisi çok iyi işlenmişti bence. O yönden çok beğendim. Kitabı zevk olarak ortalama buldum, bence ilk üç kitap daha güzeldi Bu kitaptaki yan karakter sahneleri de güzeldi Ama şu an diğer kitapları o kadar da merak etmiyorum, ileride yine kafa dağıtmak için okurum belki
Black KnightRina Kent · Independently published · 2021165 okunma
Kimy & Xan ( spoi içerir)
7/10
·326 syf.··
2025 19. kitabı
Serinin 4. kitabı idi ve merak ettiğim hatta aşırı merak ettiğim bir çiftti. Sorularımın cevabını aldım ve çok üzüldüm hatta ağlamaklı bile oldum. Kimy ve Xan ın taaa çocukluktan başlayan hikayelerini nihayet anladık. Kimy o kadar yanlız bırakılmış ve itilip kakılmış bir kız ki, okurken içiniz acıyor. İnsanı annesi zorbalarsa herkes zorbalar. Hamilelik süreci ile başlayan bir durummuş. Sonrasında zaten Xan ın yaptıkları ve tüm okulun zorlamalası çok acı idi. Ronan benim kahramanım oldu bu arada. Xan ın kızın asla hiç suçu olmayan bir sebepten dolayı kızı zorbalaması bana geçmedi. Anne babaların suçunu niye kız çekti anlamadım gitti. Ha birde babalar aklandı ama yanlız bırakırken çocukları akılları nerede idiler. Her ikiside çok zorluk çekmişler gariplerim. Şimdi sırada kahramanın Ronan var. Okumaya gidiyorum
Edebiyat
Black KnightRina Kent · Independently published · 2021165 okunma
8/10
·326 syf.··
2020 39. kitabı
·
25 saatte okudu
·
Okunma: 14 Temmuz 2020 00:00
Kimberley ve Xander çocukken çok yakın arkadaştı. Sonra ise Kimberley Xander'ın düşmanı oldu. Kimberley'i önceki kitaplarda arkadaş olarak pek de takdir edilesi bulmamıştım. Black Knight ile ilgili de hem heyecanlıydım hem de kitap yeterince sarmayacak diye tereddütlüydüm. Neyse ki karakterlerin kişilikleri sandığımdan güzel işlenmiş. Kimberley ve Xander'ı beraber çok sevdim. Geçmişte yaşanan bu muymuş ya derken yazar ters köşe yaptı ve gerçekten şaşırttı. Sıradaki kitap Vicious Prince de umarım beklentilerimi aynı şekilde aşar. Çünkü Ronan'dan hoşlansam da Teal hiç ilgi çekici değil.
Black KnightRina Kent · Independently published · 2021165 okunma
3/10
·395 syf.··
2022 12. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 04 Aralık 2022 16:40
ㅤㅤ ㅤ “What others? You are my first, Green.” _______________________________ nereden başlamalıyım hiçbir fikrim yok.. spoiler vermeden düşüncelerimi kısaca aktaracak olursam eğer: hiç benim beğenebileceğim tarzda bir kitap değildi, belki de sonda “ben neden bunu okudum ya?” dememin nedeni budur. RES’i twitter’da duymuştum (çalıntı olaylarından sonra özellikle oldukça konuşuldu, bilirsiniz) ve kimi görsem seriyi beğenmemiş.. sadece 4. kitabın diğerlerine kıyaslı daha güzel olduğunu duymuştum, merakıma yenilerek okumaya başladım bu yüzden. ve hayal kırıklığıyla söylemeliyim ki eğer serideki en güzel kitap buysa, diğerlerini düşünmek dahi istemiyorum. :( [bu kısım spoiler içerir ♡] XANDER’I BİR GRAM DAHİ SEVMİYORUM. baş karakter Kimberly nasıl düştü şu çocuğa, hayır onu bırakın nasıl ona aşık kalmaya devam etti, aklım almıyor gerçekten. Kimberly’nin bulimiası olduğunu öğrendikten sonra ona zorla M&M yedirmesi iğrençti, yeme bozuklukları böyle düzelmiyor sevgili Xander.. o sahneden sonra öyle bir soğudum ki, bir daha da ısınamadım karaktere. ki o da zaten düzgün bir şey yapmadı kitap boyunca, orası ayrı. Kimberly’yi ise çok sevdim, keşke bir kez sarılabilsem ona. yaşadıkları, spesifik olarak annesi yüzünden yaşadıkları, çok ağırdı ve cidden üzüldüm o sahnelerde. Xander da sonradan düzeliyor az çok ve Kim’e de iyi geliyor, o yüzden kötü karakterini biraz görmezden geliyorum. ayrıca kardeş olduklarını sandıkları kısımda kitabı bırakıp DNF listeme ekleyecektim, zaten o ana kadar da kitaptan zevk alamamıştım ancak o an cidden fazla geldi. yazar onu güzel bir plot twist yapmaya çalışmış ama olmamış. zaten kardeş olamayacaklarını biliyordum, sadece aşırı saçmaydı. kitabın daha birrr sürü kötü kısmı var ancak hiç onca şeyi yazıya dökmek istemiyorum. kısacası kötü bir
İnceleme
Black KnightRina Kent · Independently published · 2021165 okunma
Şövalye ve Yeşil'i
7/10
·326 syf.··
2024 18. kitabı
·
19 saatte okudu
·
Okunma: 24 Temmuz 2024 14:09
Elsa ve Aiden'ın hikayesinden daha çok sevdim. Hikaye boyunca Kim'e çok bağlandım. Yaşadığı şeyler çok acıydı ve yazar bunu bana çok iyi aktardı. Anne problemi, zorbalık ve sevdiği adam tarafından sürekli itilme. Bunları atlatmak zordur ama Kim atlatıyor. Kim'in gücüne hayranım. Xander'ın neden pis bir zorba olduğunu öğrendik ama ben hala haklı bir gerekçesi olduğunu düşünmüyorum. Yani kız da bu kadar kolay affetmese güzel olurdu. "Ne yani doğru bu beni zorbalaman ve hayatımın içine etmen için çok iyi bir sebep" demesini beklerdim ama o sadece üzüldü ve gerçeğin tamamını öğrendiği zamanda onun boynuna atladı. Birde yani gerçeklerin tamamı ortaya çıkınca zorbalığın bir anlamı kalmıyor. Yarım yamalak bir gerçek yüzünden kızın hayatını annesiyle birlik olup mahvettiler. Bunu atlatamıyorum pek. Kız orada bir ağırlığını koysaydı keşke. Birde şeye biraz sinir oldum. İlk serinin sonunu da kızı 21-22 yaşında hamile bıraktırdı yazar. Aynısını Kim'e de yaptı. Mutlu son olması için illaki bir bebek mi doğması gerekiyor. Bırak dolu dolu yaşasınlar hayatlarını. Yalan serisinde de ana karakterler çocukluydu. Hani bunu anladım. Yalan serisinde iki karakterde yirmilerinin sonu otuzlarının başındaydı. Fakat diğer karakterlerin yaşının daha bebek için küçük olduğunu düşünüyorum. Bu benim fikrim seven olur sevmeyen olur ama ben bu tarz sonları özellikle bana göre genç bir yaşta bebek sahibi oldu gibi bir sonla bitmesini pek sevmiyorum. Onun dışında çiftçimizin annlerinden nefret ettim ama babalarını çok sevdim. Çocukları için elinden geleni yapan bir babaydılar ve bunu çok sevdim.
Black KnightRina Kent · Independently published · 2021165 okunma
7/10
·326 syf.··
2025 9. kitabı
24 saatten çok kısa bir sürede bitirdim aslında ortalama olduğunu düşünmüştüm Royal Elite ilk üç kitabın daha iyi olduğunu düşünebilirdim ama Kimberly beni çok ağlattı. Belki bende zamanında benzer düşünceler içinde olduğum için olabilir. Onun acısını ve çaresizliğimi çok derinden hissettim. Bunları yazarken bile hatırladığımda gözlerim doluyor. Yalnız değiliz Yeşil.
Black KnightRina Kent · Independently published · 2021165 okunma