Uzm.Dr. D

Uzm.Dr. D
@Fb_19077
Ve bana öyle geliyor ki, kötülük ölür ölür dirilir, iyilik ise ölümsüzdür.
Reklam
Birçok insan, ayrıntıları okumaz, beni en çok etkileyen şey ayrıntılardır.
Bir sabıkalının gözünde dürüstlük aptallıktır.
Bir şeyleri dilememeyi çok küçük yaşta öğrendim. Dilemek hak edilmiş hüsrandan başka bir şey getirmez insana.
Zenginlerin tatminsizliği gibi bir tatminsizlik olmadığını gördüm. Adamın tekini yedirin, giydirin, iyi bir eve yerleştirin, umutsuzluktan ölür.
Reklam