Uzm.Dr. D

Uzm.Dr. D
@Fb_19077
Ben çay koyayım canımın içi. Öyle toparlarım kendimi.
Reklam
Zamanımızın kabullenemeyeceği bir doğruyu savunmak büyük cesaret gerektirir.
Üzülme, dedi. Fazlasıyla üzülmüşsün zaten.
Miniminnacık bir karım var,” dedi. “Üç lokma bile etmez.
Erkekler... pis hayvanlar. Domuz daha temizdir bunlardan. Kendi çirkeflerinde çürüyorlar. Kadınlar nasıl evleniyor bunlarla anlamam. Leş gibi de kokarlar.