Uzm.Dr. D

Uzm.Dr. D
@Fb_19077
Bir kral ancak ölerek faydalı olabilir .
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bugün ölüm diye bir şey olmasaydı yaratmak gerekirdi.
Daima ileri gitmeli. Tanrı insanın geri gitmesini isteseydi, kafasının arkasına da göz eklerdi...
Arılar ev kadınlarına benzer; hem şarkı söyler hem de söylenirler.
Kurdu kurtaran kuzuları öldürür, kartalın kırık kanadını iyileştiren onun pençelerinden de sorumlu olurmuş.