o yıllarda çocuğuz ama şimdiki gibi değil.bir mücadeleye tutulmuşuz ama adının mücadele olduğunu bilmeden hayatta kalmaya devam ediyoruz.o günleri düşününce mutluluk gibi bi talebim yok,ne sevme ne sevilme talebim yok.aç kalma korkum yok.üzülme endişem yok.nice yoklar içinde nice güzellikler barındıran çocukluğumuza ve bir devrin çocuklarına....
youtube.com/watch?v=eJCDdjO...