Bana kalırsa Cahiller, KÜFÜRBAZLAR, katiller, hırsızlar, İkiyüzlüler, Kompleksli, kaba-saba insanlar, her şeyden şikâyet eden o SURATSIZLAR ve Sahtekarlar dürüstlüklerinden dolayı ödüllendirilmeli bu hayatta.
Belki o zaman, iyiler,korkaklar ve kötüleri birbirinden ayırtetmek daha kolay olurdu değilmi Sebastiyancığım!
#GeceyeNotum