Aslında acı da bizi biz yapan güzel duygulardandır. Bu yüzden acı çekmek ya da acı çektirmek o kadar da kötü değildir. Gülü seven dikenine katlanır misali ; bu hayatta bizi mutlu eden her şey aynı zamanda acı da verir ve bu acıyı çekmek bile güzeldir 🌺
Ben yalnız ve yalnız onu , böylesine içten , böylesine derinden severken , ondan başka birini ne tanıyor , ne biliyorken , ne de başka birine sahipken, nasıl olup da bir başkası onu sevebiliyor, sevmeye yelteniyor, hafsalam bazen bunu bir türlü almıyor !