Felek kara

Aslında acı da bizi biz yapan güzel duygulardandır. Bu yüzden acı çekmek ya da acı çektirmek o kadar da kötü değildir. Gülü seven dikenine katlanır misali ; bu hayatta bizi mutlu eden her şey aynı zamanda acı da verir ve bu acıyı çekmek bile güzeldir 🌺
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ben yalnız ve yalnız onu , böylesine içten , böylesine derinden severken , ondan başka birini ne tanıyor , ne biliyorken , ne de başka birine sahipken, nasıl olup da bir başkası onu sevebiliyor, sevmeye yelteniyor, hafsalam bazen bunu bir türlü almıyor !
Kendisine açılan yüce bir ruh görmekten daha sıcak , gerçek bir sevinç yoktur dünyada .
Kendi kendimizin eksiğiysek, o zaman her şey eksik oluyor.