Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
+Yeni yılı çok seviyorum ...
-Neden?
+Bilmem... Etrafıma bakıyorum ve insanların yeni yıla giriş mutluluğu beni mutlu ediyor... Hem de çok güzel bir an var..
-Ne anı?
+İşte 01.01.2022 00:00AM oluyor yaa ...
-Evet?
+ Bak o zaman çok güzel bir an baş veriyor...Yeni yıla giriyoruz...Her kes bir mutlu oluyor....:)
-...........
(Beynimde: Neden Yeni yıla girende mutlu oluyorlar ki? Hiç mi geri de kalan anıları düşünmüyorlar? Hiç mi düşünmüyorlar ki bir daha o günleri yaşayamıcaklarını ? Ya da bir kaç yıl sonra o günlerininde hafızadan silineceklerini?🥲🥀)