●White Leo○

●White Leo○
@Felicity_For_Now
「İnsanlardan her zaman nefret edeceğim」 『Fuck it』
Sahtekarlık
Samurai dunyasi
Azerbaijan
S.5040şm.ş, 11 Ağustos
303 okur puanı
Ocak 2021 tarihinde katıldı
Kırıcı değil mi sen orada yeni arkadaşlarınla sevgilinle gülüşürken, Benim uzaktan seni izlemem.... ~●White Leo○
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Çünki onlar sizi küçücük şeylere göre sile biliyorlar....

İläýďa Îşte ღ

@Odbsilayda
·
Gereksiz insanları silmeyi öğrenin.
•●•Günlerden bir gün•●• Evet işte o günden sonra başladı artık olaylar.... Ne mi oldu? Şöyle ki küçük bir video üzünden benden soğudu hatta kendime ait olmayan sözler duydum ondan ... Doğru her kesden duya bilirim Amma ondan olmasın hiç istemezdim.... Içimde olan bütün sözleri söylemeden engelledi... Ve her şey benim üstümde kalmış gibi oldu.... O günden 3 gün sonra okula gelirken sınıf arkadaşlarımın Bana qarip bakışlarını farketmedim de değil... Hepsini görüyordum.. Amma mağlum kulağımda buds lar oldukları için müziyin etkisinden aldırış etmedim... Arkamda oturan arkadaşıma derste nedenini sorduğumda video olayından olduğunu söyledi...'Ne yani hepsi bir video yüzünden arkadaşlığımızı bitiren atkadaşımın tarafına gitdi?' Ben bunu düşünurken zil çalmışdı ... Bir sonraki ders Beden dersi idi Dersde kızlarla odada otururken ben yalnız başına oturub telefonda kitab okurken diğerleri hepsi sözde "arkadaşımın" yanında gülüşüyorlardır.... Işte o zaman anladım kı artık yavaş yavaş dışlanıyorum.... Ondan sonraki günlerde aynı kmgeçmeye başladı.... Önceler her kesle gülen konuşan ben şimdi ise sadece gülen konuşanları izliyordum... Sonradan şunuda çok iyi anladım ki çok fena kullanılıyormuşum... Resmen sınıf arkadaşlarım dersler yüzünden Bana Samimi davranıyorlardır... Dersler bitdikden sonra ise kabadayı oluyorlar...Önceler okula arkadaşlarla gülüb eğlenmeye giderken aynı zaman da bir şeyleri bölüşmeye şimdi ise yalnız dersle yüzünden gidiyorum..Şöyle böyle okula giderken Agust D nin " People-사람" şarkısını dinleyerek gidiyorum çünki insanlara ait doğru sözleri söylüyor .....Bu güne kadar çok iyi dersler aldım ve şimdide alıyorum.... En önemlisi şudur ki 《 Ne kadar sevilsen de bir gün her kes tarafından dışlanacaksın》 《Seni kendinden çok seven arkadaş yalnız sen ola bilirsin

●White Leo○

@Felicity_For_Now
·
My Friend 25.11.2019~25.11.2021
25.11.2019 Zamanında benim yanımdan hiç ayrılmıyordu...Her zaman arkama sığınıyordu...Dertleri,üzüntüleri, yalnışları,mutlulukları olduğu zaman ilk Bana koşardı...Her sırrını en derinliyine kadar bana anlatmak için gelirdi ve anlatırdı...Amma şimdi ikimizde değiştik........O yeni birini gördü ve Arkasına bakmadan koştu... 25.11.2021 Günlerden gine Her zaman ki gibi stressli bir gün idi...Sınfa girdikden 12 dakika sonra o geldi...Amma nasıl mı geldi? Apar topar eşyaların koyub koşarak çıktı sınıfdan...Ben pek de Takmadım...Belki sevgilisinin yanındadır diye...Işte 3 ders böyle gitdi ...Koşarak çıka koşarak gele...Nedense bir anlam veremedim...Zil çaldı .3 cü ders bitdi ... Ve Her saatdakı gibi gine koşdu ... Tarih dersini tekrar ediyordum ki ingilis dili öğretmenim cevaplı test istemişdi... Şansa bak ki yalnız onda var idi..Ben de ondan izin almak için yanına gelirken durdum... Çünki ..... Çünki 2 yıl önceki görüntünün aynısını bu gün de gördüm sadece +1 daha var idi..Önceler sevdiğini söyleyemediyi erkek şimdi onun sevgilisi idi... Kendimi toparlayıb yanına gitdim...Amma nedense Bana digerleri bir qarip bakıyorlardır...Sanki içlerin de kin ya da nefret varmış gibi...O öğretmene testi verirken Ben de kitabı bağladım...Ne de olsa artık kaç kere tekrarlayırsan tekrar et o manzara aklımdayken hiç bir bilgi Kafamda oturmuyordu.... Işin kötü yanları o oldu ki güne Yağmurlu hava da beklemek başladı .Bu benim rn sevdiğim şey idi ...Çünki inanıyordum ki şans getirecek diye o yüzden Buds ları kulaklarıma takdım ve RM "forever rain" ve BTS "Rain" şarkılarını tüm yol boyu dinledim .... Amma okuldayken arkadaşlar tarafından dışlandığımı artık anladım... ve Bana söylefikleri şey ise "Her zaman ki gibi değilsin .Sen artık her kesden soğuksun" Ve bir de onun beni yanında aparırken
■●WE are all bad in someone's story○□ ○■ Hepimiz birinin hikayesinde kötüyüz□●
《WE ARE TOO YOUNG TO LIVE SAD》 "ÜZGÜN YAŞAMAK IÇIN ÇOK GENCIZ"