Veli Kılınçaslan
Takip Et
Veli Kılınçaslan
@FelipeVelo
Sıkı Okur
Forever Alone Galatasaray Ne Mutlu TÜRKüm diyene Saygı ve saygı
İnsanlıgı ögrenmeye çalışan bir Memur
Isparta
104 okur puanı
Ağustos 2025 tarihinde katıldı
2026 okuma hedefi: 33/100
felipevelo32
Şu anda okuduğu kitap
Martin Eden
Jack London
45
Kitap
541
Takip edilen
676
Takipçi
0
İnceleme
544
Alıntı
4
İleti
Kitapları
Duvar
Yorumlar
Okuyan Muallime
@undergroundliterature
·
Gerçekten böyle düşünen var mı ya?
Hem o beni sevmesin. Benim sevdam ikimize de yeter.
Sayfa 83
Alıntı
Gökçen 1
Loresima
Veli Kılınçaslan
Sevmek kavuşmak değildir ki bazen tek taraflı yürür , hiç kimse karşıdakine zorla hissettiremez , ama seven de içinde onunla kendi içinde mutluysa sevebildiği yere kadar yaşatmaya devam eder kendi dünyanda ikimize yeter diyebilirsin sadece .... Ki eğer o beni sevmesin yeter dersende yetmez tükenirsin... Tükendiğinde bari sevsin istersin...Sonuçta; Yetmez kendini kandırmak , nereye kadar ikinize de yetecek sen tükenene kadar mı ? 🙏 Sevgi tükenmek üzerine değil var olmak üzerine olmalı karşılıklı olmalı 👋 saygılar 🙏
bkmkitapcom
@bkmkitap
·
Reklam
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Serseri prenses
@Deli_ben
·
Millet boş ileti atınca yüz beğeni alıyor. Biz burada mısralar yazsak iki beğeni zor. Vay anasını insanlar ne kadar garip -_-
Veli Kılınçaslan
Önemli olan ne kadar beğeni aldığın mı , yani bazen mısralar yazsakda tek kişinin okumasını veya sevdiklerimizin okumasını istemez miyiz , beğenmek için beğenmek değil de gerçekten beğenenler beğenir en azından birde böyle düşün 🙏
Nazire Esin
@Naz_Esin
·
Mutluluğun tanımı ne?
Veli Kılınçaslan
İsteklerinin arzularının hayallerin gerçekleşmesi olarak adlandırılabilir... Lakin bence tanımsız olması gereken bir kavram gercekleşmesede mutlu olabilirsin ... Bazıları para ile mutlu olur bazıları sağlığıyla bazıları sevgiyle mutlu bazıları nefretle mutlu olur
Takip Önerileri
Berfin
@Berfin_bdr_
·
Gitmek mi zor kalmak mı?
Veli Kılınçaslan
Gittiğinde kaldıysan zordur , kaldığında sen de gidemezsen zordur ... Ama illa bir seçenek seçmek gerekirse kalmak...
Geri