Bu kitabı okuması gereken bir grup insan var. Kitaba biraz göz atınca insan anlar o kitleden olup olmadığını. Ama size ufacık bir şey sözlemek istiyorum. Eğer gününde birinde aldatıldıysanız, aldattıysanız ya da üçüncü kişi olduysanız bu kitabı okumalısınız. Hala aldatılıyor, aldatıyor ya da sonradan gelen o kişiyseniz okumak zorundasınız. Çok iyi mi gelicek içinizi mi yakıcak bilemem ama gözünüzü açıcak..