Feray Acar

Feray Acar
Kendi dünyasında yaşayan herkes delidir. Yani başkalarından farklı olanlar.
Sayfa 45·Kitabı okudu
Reklam
Tanıdığı bir sürü insan başkalarının başına gelen korkunç olaylardan sanki gerçekten üzgünmüş ve yardım etmek istiyormuş gibi söz ederlerdi, ama işin gerçeği başkalarının acılarından zevk aldıklarıydı; çünkü böylece kendilerini mutlu ve şanslı olduklarına inanıyorlardı
Sayfa 41·Kitabı okudu
Zaten hayalleri unutup yaşamı olduğu gibi kabullenmek daha iyi, daha kolay.
Sayfa 36·Kitabı okudu
Hepsinin yüzünde hep aynı boş bakış olucak, derin bir şeyler düşünüyormuş numarası yapacaklar.
Sayfa 33·Kitabı okudu
Herkesin ne olursa olsun hayatta kalmak için savaşım verdiği bir dünyada, ölmeye karar verenleri anlamak kolay mı?
Sayfa 27
Reklam