Bana nazil oluyormuş gibi Kur'ân okumak...
Dışarıdan gelen bir haber beni ne kadar sarsıyorsa, telefonuma gelen bir mesaj beni nasıl heyecanlandırıyorsa, bir ayeti de beni bunlardan katbekat etkileyecek şekilde okumalıyım...
Bu bambaşka bir şeydir.
Ayetler, Rabbimizin biz kullarına gönderdiği reçetelerdir. İnsan kullanım kılavuzudur. Problemlerimizin çözüm kaynağıdır. Dertlerimizin devasıdır. İnsanlığın kurtuluşunun şifreleridir. Yaşadığımız psikolojik ve sosyolojik problemlerimizin tek çözüm merciidir. Fakat kusurumuz var, reçeteyi şifa niyetine okuyoruz gereğini yapmıyoruz. Şifa kaynağı yanı başımızda durduğu halde hastalığımızla boğuşmaya devam ediyoruz.