"Gerçekten sevdiğiniz, sevmek için doğduğunuz insan aynı şehrin içinde sizin için yoksa artık, bir başkasını sevmeye çalışmak ne aptalca değil mi? En büyük aptallık birini sevmeye çalışmak zaten. Ne büyük çaresizlik! Aşk uğraşmaya gelmez. Hemen olur, kaçınılmazdır."
"Bir insanı hiç tanımadan da onun haklarına ya da fikirlerine saygı duyabilirsiniz. Ama o insanın kendisine saygı duymanız için onda saygı duyulacak bir yan bulmanız şart."