"Bir çatısı vardır bu dünyanın," diyor gemi. "Çatının neresinden bakarsan öyle görürsün dünyayı. Batısından baktığında dünyanın en tepesinde sen varmışsın gibi, bindiğin salıncak göğe değecekmiş gibi hissedersin. Doğusundan baktığında ise karaya vurmuş, terk edilmiş..."