Kitap henüz bitmedi biraz tekrarlar var belki çeviriden kaynaklıdır .Konu itibariyle dikkat çekici olduğunu söyleyebilirim. Özellikle duygularını bastıran kadınların yaşadığı bir coğrafyada isek annemizin bize, onun annesinin annemize bıraktığı duygusal yük ve sorumluluğu hissetmişizdir işte kitap tam da bunu anlatıyor. Kadın kelimesine yüklenen anlamlar ve ağır beklentiler ve anneden ayrışma yeteneği