Alternatif yoktur, yorumu yoktur .anne rahmi insandır bu gerçeğe göre bakıldığında. İnsanlık da anne kadar olacaktır,. Anne yani kız /kadın insanlığın ayarıdır .
Sevgili dost!
Hayatına özendiğin ve yerinde olmak istediğin insanlar da, bir gün toprak olacaklar. Zamanını kimsenin yerinde olmak için harcama, kendin ol; belki de onların toprağında diken, senin toprağında gül biter.