İnci

Napoleon ile Mussolini'nin kadınların aşağı olduğunu ısrarla söylemelerinin sebebi budur; kadınlar aşağı olmasa, kendilerinin büyümesi duracaktı.
Sayfa 43·Kitabı okudu
Reklam
Kadınlar yüzyıllardır, karşısındaki adamın yansımasını iki misli büyük gösteren, büyülü ve hoş bir ayna vazifesi görmüştür.
Sayfa 42·Kitabı okudu
Yoksa öfke, erkin sihirli hayvanı, yardımcı perisi midir?
Sayfa 41·Kitabı okudu
Neden erkekler şarap, kadınlarsa su içiyordu? Neden cinslerden biri öylesine zenginken diğeri öylesine yoksuldu?
Sayfa 31·Kitabı okudu
İnsan anlaşılmaz toplumun ortasında yapayalnız gibiydi. Bütün insanlar uykudaydı- yüzükoyun, yatay, bilinçsizdiler.
Sayfa 29·Kitabı okudu
Reklam