Berke Nihat ŞAKRAK

Bilim bana Tanrı'nın mutlaka var olması gerektiğini söylüyor. Aklım bana Tanrı'yı asla anlayamayacağımı söylüyor. Ve kalbim bana mutlaka anlamam gerekmediğini söylüyor.
Reklam
Tanrı'ya ister inanın, ister inanmayın... Ama buna inanmalısınız. Bizden daha büyük bir gücün varlığına olan güvenimizi kaybettiğimiz anda, sorumluluk duygumuzu yitiririz...
Fizik kuralları, Tanrı'nın şaheserini boyamak için yeryüzüne yaydığı tuvaldir.
Acı büyümenin parçasıdır. Bu şekilde öğreniriz.
İnsanın aklı, bedeninden çok daha büyük acılar çekebilir.
Reklam