Ferulanka

Ferulanka
@Ferulanka
Bütün derdim kendimledir ...
"Aklına gelmeyen tek şey vazgeçmekti."
Reklam
"..bu kadar büyük bir üzüntünün ancak daha büyük utançları örtbas etmek için gösterilebileceğini düşündüğümü hatırlıyorum."
"O gün biz kadınların bu dünyada ne kadar yalnız olduğumuzun farkına vardım."
"..ama siz gençler insanın yüreğinin nedenlerini anlamıyorsunuz."
"Ruhsuzluğu aradan geçen yıllarla birlikte büsbütün beter olmuştu."
Reklam