Festina lente

“En çok seni seviyorum!” diyorum ama gerçek sevgi bu değil sanırım, “Sen bir bıçaksın, ben de durmadan içimi deşiyorum o bıçakla.” dersem, gerçek sevgiyi anlatmış olurum belki…
Sayfa 20
Reklam
Sonunda bana geldiğin için sevindim. “Sonunda” diyorum çünkü zaten oldukça geciktin.
Sayfa 20
Kafesin biri, bir kuş aramaya çıktı.
Sayfa 18
Bana üzüntü verecek gücü sana verdiğimden ötürü kendimden özür dilerim.
Sayfa 12
İnsanı iyileştiren yalnızca insandır yine, aynen insana keder verenin yalnızca insan olması gibi.
Sayfa 11
Reklam