Festina lente

Susuyor olmam, acı çekmediğim anlamına gelmez.
Sayfa 125
Reklam
''Eğer gelin olarak gitmeseydin sana bir veda öpücüğü verirdim.'' ''Gelin olmasaydım sana hiçbir zaman veda etmezdim.''
Sayfa 115
İnsan çokça hayat ve bir de ölümdür...
Sayfa 55
Ne garip, insan doğruların ne kadar farkında olursa olsun kendisini kandırabilme gücünü asla yitirmiyor.
Sayfa 41
Tanrım, insanın kendi acziyetini, zavallılığını, düştüğü saçma sapan durumları fark etmesi ne korkunç!
Sayfa 21
Reklam