Bir daha, seni Bir yana koy, kimse bakmadı gözlerimin içine içine. Ya korktuklarından ya sevmediklerinden. Kimse mecbur değil ya... Ama içim daraldı ablam. Kavak dalı gibi kurudu kaldı susuzluktan. Bir kova su dökecek yok.
-Sen çay seversin, diyorum, iki şeker değil mi?
-Nasıl hatırlıyorsun, diye şaşırıyor, pes doğrusu!
-Hatırlamak değil, diyorum, başka bir şey. Unutmamak belki, diye ekliyorum usulca.