Feyza

Feyza
@Feyzamnrs
~O kitaplar yazılmıştı.~
Işığı göremeyeceğin zaman birlikte yıldızlara bakarız.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ve küçük kız kurda şöyle dedi: "Ne büyük bir kalbin var." "O sadece benim öfkem." O zaman kız şöyle dedi: "Ne büyük bir öfken var." "Senden kalbimi gizlemek için."
Gözlerim gözlerinde, tıpkı bir ay tutulması gibi.
Belki de en büyük korkumuz bizi biz olduğumuz için sevebilecek birini içtenlikle kabul etmektir.
Onun mükemmel olduğunu çünkü ondan daha saf bir şey hayal edemediğini söylemek isterdi.