Feyza

Feyza
@Feyzamnrs
~O kitaplar yazılmıştı.~
"Siz bir şeytan mısınız?" ".Ben bir insanım, bu yüzden de tüm şeytanlar kalbimde."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Acılar giymişti üstüne, dünyanın en güzel ve en parlak şeyiydi o hâliyle.

Feyza

, bir kitabı okumaya başladı
Bal Khabra
7/10 · 298 okunma
Halbuki dünya öyle kurulmuş ki mutluluk için maddiyat gerekiyor…
“Hayat böyle, her zaman güzel olmuyor. Aslında belki benim tuhaflığım şu ki burada bir güzellik buluyorum.”