WERDŞEN

WERDŞEN
Gidenler şiir olur kalanlar hatıra…
Baktıkça anlamsızlaşan bir döngüden ibaretsin..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ey dost nice oldu gelmedin . Sen mi uzaksın ben mi ulaşılmazım ???
Kelebek hayat çok uzun demiş .
Mezarlıktan geçerken gözleri dolan tek ben miyim ? Hem anavatan ,hem mükafat ,hem ceza yeri….
Ben diyip başladığım cümleden biz diyip çıkamadım .