Herkes bir hikaye uydurduğumu düşündü oysa Ben gerçeği haykırıyordum.
Kırılan kalbim ve darma dağın edilen gururumla öylece kalakalmıştım.
Yoruldu en derinimde ki mısralarım ve savruldum topla beni bile diyemedim .
Sen hikaye dedin ben gerçeği yaşadım…
"Bir şey demeyeceksen gidiyorum! " dedi.
Gelmemiş birine "Git! " demek, dilsize "konuş!" demek gibiydi.
Sustum...
Ve tarih; gelmemiş birinin gidişine şahit oldu.